Definiując rozwiązania Leven Group jako kompleksowe, mówimy bardzo poważnie. Nasza troska wasze kuchnie zaczyna się od chwili montażu urządzeń trwa aż po opiekę posprzedażową.

Wdrażamy ją z pomocą działu serwisu, stosując precyzyjnie dopasowane rozwiązania. Dbając o najwyższy standard, współpracujemy z partnerami serwisowymi u producentów w Szwecji, Finlandii, Włoszech i Niemczech. Dzięki temu oferujemy kompleksową obsługę serwisową na najwyższym poziomie. Tak rozumiemy kompleksowość rozwiązań Leven Group.

Montaż i obsługa
urządzeń

Odpowiedni montaż urządzeń to kluczowy element każdej profesjonalnej kuchni. To od niego zależy, jak długo i efektywnie będą działały. W Leven Group specjalizujemy się w instalacji sprzętu, który wspiera Waszą codzienną pracę. Zajmujemy się kompleksową obsługą urządzeń, w tym:

  • okapów Jeven oraz systemów przeciwpożarowych do okapów
  • central wentylacyjnych CookAir
  • systemów oszczędzania energii KES

Nasze usługi obejmują nie tylko instalację i podłączenie urządzeń, ale także ich regulację, dostosowaną do specyfiki montowanego sprzętu.

Odbiory
gwarancyjne

Kompleksowa obsługa w Leven Group obejmuje uruchamianie urządzeń oraz odbiory gwarancyjne. W ramach tych usług przeprowadzamy kontrolę poprawności montażu, testowanie działania urządzeń, podłączenie do sieci lub instalacji, a także szkolenie personelu kuchennego i dostarczenie dokumentacji potwierdzającej odbiór.

Zakres usług zależy od rodzaju montowanego sprzętu. Skontaktuj się z naszymi ekspertami, aby poznać szczegóły.

Sprawdzanie poprawności
instalacji

 

Współpracując z Leven Group, mogą Państwo liczyć na szczegółową kontrolę poprawności instalacji urządzeń, która zapewni pełną funkcjonalność i niezawodność działania kuchni. Zakres kontroli zależy od rodzaju montowanych urządzeń i ich specyfiki, dzięki czemu proces jest dostosowywany do indywidualnych potrzeb, gwarantując optymalną efektywność i bezpieczeństwo.

Stała i profesjonalna
obsługa serwisowa

Kompleksowa opieka to także współpraca na dalszych etapach. W Leven Group oferujemy pełne wsparcie w tym zakresie. Obejmuje ono:

Umowy serwisowe

Umowy serwisowe dotyczą przeglądów okresowych gwarancyjnych i pogwarancyjnych oraz napraw pogwarancyjnych. Zawieramy je w zależności od warunków gwarancyjnych i specyfiki danego urządzenia na następujące rozwiązania: okapy Jeven, systemy przeciwpożarowe, centrale wentylacyjne CookAir, systemy oszczędzania energii KES.

Usługi pogwarancyjne i gwarancyjne

To okresowe przeglądy serwisowe wynikające z warunków gwarancyjnych, specyfiki urządzeń lub wymagań obiektowych. Oprócz samego przeglądu, możecie liczyć na dostawę i sprzedaż części gwarancyjnych i pogwarancyjnych.

Chcesz wiedzieć więcej?
Napisz do nas:





    Potrzebujesz wsparcia?
    Zadzwoń do nas:

    Współpraca oparta na zaufaniu